Sonntag, 23. Juli 2017

Ani sa mi o tom nezdalo, líčil dojatý Rooney, najlepší strelec Anglicka

Rooney, najmladší a teraz už aj najlepší strelec anglickej reprezentácie všetkých čias.

Svoj prvý gól dal v septembri 2003 proti Macedónsku. Päťdesiaty proti Švajčiarsku.

Nemohol uveriť, že 45 rokov starý rekord dokázal prekonať už v 29 rokoch. "Byť najlepším strelcom krajiny ešte pred tridsiatym rokom života, o tom nemôžete ani snívať. Je to ohromná pocta a samozrejme najväčší úspech mojej kariéry. Vedel som, že v posledných zápasoch sa to blíži a teraz sa sen stal skutočnosťou, "vyhlásil Rooney.

Po zápase mu v kabíne zatlieskal celý tím a tréner Roy Hodgson mu odovzdal dres so symbolickým číslom 50." Prešiel som si okolo roku 2008 obdobím, kedy sa mi za reprezentáciu strelecky nedarilo. Ale od tej doby, čo prišiel Roy, som pod ním dal veľa gólov.Som mu vďačný, že mi dal na ihrisku voľnosť, ktorú mám rád. "

Skóroval z penalty, hoci si švajčiarsky gólman Yann Sommer na jeho strelu siahol.

" Vedel som, že je to pre mňa veľká chvíľa a len som si vybral, kam to kopnem. Snažil som sa dať čo najväčšiu ranu, aby to pre brankára bolo ťažké, "líčil Rooney. "Asi ste videli, že ma trochu premohli emócie. Som nesmierne pyšný. Som rád, že sa to podarilo a môžem sa sústrediť na úspech na Eure. "

Anglicko sa na šampionát prebojovala minulý týždeň po siedmom zápase ako prvý tím kvalifikácia.V ôsmom porazila Švajčiarsko a zostáva jediným tímom, ktorý ešte nestratil ani bod.

Stopercentná bilanciu však v utorok večer vo Wembley zatienil Rooneyho rekord.

"Nebudem klamať, keď poviem, že som sklamaný, že už mi rekord nepatrí. Ale na druhej strane som nadšený, že je to Wayne, kapitán môjho milo vaného klubu a reprezentácie, ktorý rekord teraz drží, "povedal Charlton, ktorý drvivú väčšinu kariéry spojil s Manchestrom United, za ktorý hrá aj Rooney.

"Som si istý, že Wayne tento rekord bude mať v držaní dlho. A je jasne vidieť, že ešte dlho bude dávať góly za svoj klub aj za národný tím, "dodal sedemdesiatsedemročný Charlton.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen