Dienstag, 11. April 2017

Rafael Nadal verí, že jeho hra je lepšia ako výsledky naznačujú, ako US Open stavy

pracovníci kancelárie vzhliadol od svojho obeda sushi v Bryant Parku ako Španiel robil jeho schtick pre nové spodné prádlo sponzora, jeho stále chlapčenským úsmevom, dlhými chumáčiky zámky a dizajnovú obleku perfektné prevlek pre šampióna bojovať, aby znovu objavili jeho najlepší tenis pred jeho prvom vystúpení na US Open od roku zdvihol trofej pred dvoma rokmi.

Je to fungovalo. Nevyzeral ani znieť ako hráč, ktorého posledné vystúpenie v slam strácal až 102-zaradil Dustin Brown v druhom kole Wimbledonu. Pred tým, Novak Djokovic bol zviazaný ho z hradu na Roland Garros vo štvrťfinále.A pred tým, Tomas Berdych - koho porazil tak ľahko vo Wimbledone záverečnej pred piatimi rokmi - dostali lepšie ho vo štvrťfinále na Australian Open. Viac ako osem mesiacov, Nadal bol zaostáva jeho najlepší na bojiskách, kde kedysi bol beast.Novak Djokovič a Serena Williams pomenované top osiva pre US Open 2015 Čítajte viac

Nedlho sústružené 29 - o päť rokov mladší než Roger Federer, o rok starší ako Djokovic a Andy Murray - hovorí, že je fit, silné a zdravé. Keby bol víťazný ešte niekoľko zápasov vo veľkých turnajoch, by mohol byť kandidátom na týchto šampionátoch, ale vie, že jeho No 8 očkovanie je zaručené. Mladí odporcovia sú menej vystrašená.Budú kontrolovať žrebovaní vo štvrtok a bude viac zaujímať o prvý zápas proti takmer ktokoľvek iný v top 10.

Toto nie je Nadal, ktorý porazil Djokoviča napínavo v štyroch setoch v roku 2013 finále, alebo Nadal, ktorý porazil Srb v jednom zo svojich najlepších výkonov vyhrať svoj prielom americký titul v roku 2010. On je e šte nebezpečnejší. Ale je to chvíľu, pretože on priniesol jeho auru s ním

Mali sme vypli propagačné video bafání na slučke v pozadí malej miestnosti v hornej časti Bryant Park Hotel -. Existuje len toľkokrát chcete vidieť Rafa vyzliekla do spodkov v šatni - a to sa odráža na roky valcovanie pocit úzkosti.Bol zaneprázdnený chlapec.

"Bol som niečo robil pre Nike včera," hovorí, "dnes sme tu s Tommy Hilfiger a zajtra robím charitatívnej akcii s Johnom McEnroe pre jeho akadémie. Vždy pred veľkým turnajom, tam sú veci, ktoré robiť "

Mnoho hráčov má tieto obchodné záväzky, pozvánky, aby sa vyhol alebo prijať. - Murray vlani vzal oddychový čas zo svojej prípravy sledovať hrať Rory McIlroy turnaj Barclays Jersey poslednom roku pred odchodom na basketbalový zápas s golfistov v New Yorku v noci - ale Nadal okolnosti sú odlišné.


On je v menšej kríze.

"Ja neviem…Moja dôvera je v poriadku.Myslím, že som hral lepšie, než aké sú výsledky hovoria, že posledných pár turnajov. Bol som robiť veci dobre. Stratil som ťažký zápas proti Feliciano [López], že by som mohol vyhrať. Ale je to vždy rovnaké: keď prehráte nejaké zápasy, nájsť opäť impulz, aby si znovu, že navyše istotu, že ich môžete vyhrať a robí váš súper neverí, že vás môže poraziť, je to vždy trochu ťažšie, nie?

"som v tomto procese, a verím, že - no, ja viem - že som lepší ako pred niekoľkými mesiacmi. Cítim sa dobre. Som biť dobre. Potom prichádza konkurencie a stať sa môže čokoľvek. Bol by som [zlý] keby som dnes povedať, že sa cítim sám 100% skvelé vyhrať US Open po sezóne, ktorú som mal.Nechcem povedať, že.

"Hovorím Cítim sa lepšie ako ja v väčšinu sezóny. Neviem, či je to dosť, ale budem pokračovať v práci celý týždeň pred začiatkom turnaja a teraz skutočnosť, že som zase tu. V minulom roku som nemal tú šťastie [mimo hru so zranením lakťa, po ktorom nasledovala slepého čreva]. Pokiaľ ide o tenis a mentality, myslím, že som bližšie, než vo zvyšku sezóny. "Roger Federer drví Novak Djokovic vyhral Cincinnati Masters Viac

Nadal má vždy pozor na jeho najstarší protivníka, a to zdvihne svoju slávnu obočie, keď sa opýtal, čo si myslia o výstrelu, ktorý svieti na turnaji Cincinnati: na Federer Charge.Švajčiari, obnovenej k druhému osivo tu prekvapil svojimi pravidelných poplatkov na jeho súper sekunda slúžiť, niekedy dostať v priebehu niekoľkých stôp sieti a raz proti Djokovičom, obracející sa na návrat na pol volej z okraja service box.

"videl som len pár bodov niektoré zo svojich zápasov. Cítil loptu veľký, bol rýchly, hrať tak, ako Betclic-Uvítací bonus vyzdvihnete tu chce hrať, a on je jedným z favoritov na tu. Ale ja neviem, či to [poplatok] funguje. Je fantastické, bez robili to. To je príliš veľa. Neverím, že sa môže vrátiť týmto spôsobom - niekoľkokrát, možno, ale ja si nemyslím, že bude pokračovať v tom to často "

Nadal je pravdepodobne v poriadku, ale tento turnaj bude mať iný. prekvapenie.Musel dúfať, že nie je súčasťou tohto príbehu vo všetkých zlých spôsobov.

Betclic stávkovanie live

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen