Donnerstag, 20. Juli 2017

Klepiš udržal v Třinci jeho malý syn. Nechcel od neho preč

bet365

Trénerom Jiřímu Kalous a Václav Varaďa chýbali len obranca Lukáš Douděra a útočník Vladimír Svačina. Douděra sa pripravuje s juniorskú reprezentáciou a Olovrant, posila z Vítkovíc, sa v piatok zranil.

bet365 bonus "Je to nepríjemná vec, ale bola to nešťastná udalosť," uviedol Jiří Kalous. "Láďa spadol bez nejakého kontaktu, ale bohužiaľ pri náraze do mantinelu si zlomil lakeť a bude mimo hry šesť osem týždňov."

Kouč pripustil, že už mal predstavu, s kým by Olovrant mohol hrať.


"Teraz sa to vš ak posunulo, ale taký je hokej, úrazy sa stávajú.V jeho prípade nejde o nič komplikovaného, ​​však lekári mu lakeť zdrôtovali a doba liečenia je daná. "

Naproti tomu Kalous teší, že v mužstve zostáva Jakub Klepiš. "Pre nás trénerov i pre celý tím a klub je to dobre.Kuba je jednoznačne veľmi kvalitný hráč, reprezentant, som rád, že sa nám podarilo záležitosť s ním uzavrieť a pokračuje ďalej, "vyhlásil Jiří Kalous.

Jakub Klepiš na jar uvažoval o odchode do zahraničia, odkiaľ vlani na jeseň do bet 365 Třinca prišiel.

"Bolo to vážne," pripustil reprezentačný útočník. "V jednej chvíli som premýšľal, že niekam pôjdem, ale vyhralo to, že mám malého chlapca a nechce sa mi od neho odchádzať."

Priznal, že záujem o neho bol z Ruska. "Tam je človek týždeň doma a týždeň jazdí po zápasoch, a to by som zatiaľ asi nedal."

Pripustil, že to, že zostáva v Třinci, sa dá brať ako jeho definitívny návrat do Česka. "Áno, dá sa povedať, že áno," vyhlásil.

Klepiš sa s vedením oceliarov dohodol na viacročnom kontrakte. Údajne trojročnom, leč to zástupcovia klubu ani hráč nepotvrdili.

"V Třinci som maximálne spokojný," vyhlásil útočník. "Preto som rád, že mi dali šancu znovu to tu podpísať.Teším sa. Tím je rovnako silný ako vlani, zostal pohromade, pretože odišli len Roth a Ružička. "Len pre doplnenie dodávame, že preč je aj obranca Marek Trončinský, a to v Mladej Boleslavi.

Klepiš v pondelok naskočil do útoku s Danielom tŕstia a Markom Růžičkom. Až do štvrtého…

"Je jedno, či ste v prvom, druhom, treťom, alebo štvrtom, všetky lajny máme vyrovnané a aj časy na ľade budú podobné.Bolo by hlúpe, keby prvý bet365 stavky rad hrala oveľa viac ak o tie ostatné, "podotkol Klepiš, ktorý bol v pondelok na rozdiel od väčšiny spoluhráčov na ľade prvýkrát.

" Každé leto je to rovnaké, človek si vždy pripadá , ako keby hokej nikdy nehral, ​​"usmial sa.

A dobrá správa je, že má v poriadku rameno, ktoré si pomliaždil na majstrovstvách sveta. "Dohromady ma dali cviky od fyzioterapeuta."

bet365 mobil

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen