Donnerstag, 20. Juli 2017

Tentoraz bez "debny". Pády poslali Bartoša za pódium

Na trati v Jinín si v kubatúre MX1 došiel vo finálových jazdách pre siedme a piate miesto. Skúsený pretekár objasnil, prečo to tentoraz nevyšlo na "bedňu".

"upadol sme spolu s Michka a Richieri hneď po štarte v druhej zákrute. A jazda potom bola prakticky stratená. Keď som to následne zase trochu stiahol a vrátil sa na priečky, na ktoré patrím, tak som znova upadol, "mrzelo Bartoša, ktorý sa usilovne snažil bet365 stavky prehrýzť štartovom poľom späť. Jazda na hranici rizika pre neho však nemala dobré následky.

"Ponáhľal som, čo to šlo, a riskoval.Trať na to bola navyše nakropená a opäť mi to pošmykol, takže som ležal ešte raz, "opísal Bartoš, ktorý potom skúsil dôjsť pred ním idúci d uo Martin tuja a Martin Kohút, ale ich náskok už nestiahol.

" boli kúsok, ale už sa mi ich nepodarilo dostihnúť, "povedal Bartoš.

Za siedme miesto si do hodnotenia šampionátu pripísal 14 bodov, ktoré sa mu podarilo v druhej jazde rozšíriť. V nej totiž predčil matadora tuja aj Slováka Kohut a na konto mu po piatej priečke pribudlo 16 bodov. V priebežnom poradí ich nazbieral celkom 97, čo ho po treťom bet365 mobil podniku radí na štvrtú priečku.

Body do hodnotenia si z juhu Čiech odviezol aj druhý zástupca litomyšlských farieb Jonáš Nedvěd. Mladý motokrosár uspel v druhej jazde kubatúry MX2, bet365 kde vybojoval ôsmu pozíciu.V úvodnom súboji skončil bez bodu ako tridsiaty.

V Jinín sa okrem konkurentov musel Bartoš vysp oriadať aj s horúčavou, ktoré mu ale žiadne starosti nerobilo. "Teplo síce bolo, ale vzhľadom k predchádzajúcim európskym štartom v Slovinsku a Chorvátsku to pre nás nebolo nijako výnimočné. Podmienky panovali podobné, a tak som vedel, do čoho idem. Za tie roky už to človek pozná. Kým sedíte na motorke, tak to ide, ale ako zastavíte, dýcha sa ťažko, "povedal Bartoš, ktorého netrápil ani jeho stroj značky KTM.


" Technika fungovala bez problémov. Mám jednu motorku skoro novú bet365 bonus na českej majstráku a išla v pohode, "potvrdil najlepší jazdec litomyšlského tímu, ktorý sa v nadchádzajúcom období vydá na preteky nižšieho" levelu ".

" Pôjdem prebor v Třebíz kúsok od Slaného.V ždy tam majú dobre nachystanú trať a aspoň si vyskúšam štarty a pekne si zajazdím, "dodal Bartoš.

bet 365

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen